Produkt bol úspešne pridaný! Zobraziť košík.

Často kladené otázky

OTÁZKY SÚVISIACE S NAŠIMI VÝROBKAMI A BALENÍM

  • Čo je potrebné k tomu aby si mohol kupovať od nás?

Väčšina našich výrobkov obsahuje nikotín, a preto sú legálne pre dospelých, musíš mať viac ako 18 rokov a vzhľadom na povahu našich výrobkov má každá krajina iné predpisy, takže za ich dodržiavanie je zodpovedný zákazník.

  • Vyžadujú naše výrobky čistenie?

Naše výrobky nevyžadujú žiadne čistenie, stačí otvoriť hygienicky uzavretý obal, odstrániť ochranné ventily a ihneď si môžeš užívať kombinácie chutí podľa vlastného výberu!

  • Sú výrobky vodotesné?

Bohužiaľ nástroje nie sú vodotesné, ale to neznamená, že si nemôžete užívať svoj milovaný produkt počas daždivého dňa! Kvapka vody ho nepoškodí, ale treba ho chrániť pred umývaním a dlhodobým kontaktom s vodou! Žiaľ, nemôžeme poskytnúť záruku na zariadenie poškodené vodou!

  • V akom balení sa výrobok dodáva?

Naše výrobky sú zabalené v krabici s QR kódom, ktorý dokazuje ich pravosť. Krabička obsahuje samotnú tyčinku Elf Bar/HQD v hygienicky uzavretom vrecku. Aby sa predišlo možnému poškodeniu počas prepravy, výrobky sa našim zákazníkom dodávajú v obálke/krabici s bublinkovou fóliou!

  • Ako zistím, že je zariadenie opotrebované?

Naše výrobky sú jednorazové produkty na jedno použitie, takže ich kapacita je veľmi závislá od používania. Ak pri fajčení už nevychádza dym, kvapalina sa vyčerpala alebo je batéria vybitá, ak sa kvapalina vyčerpá alebo máte pocit, že dym chutí spálene, váš výrobok už nie je použiteľný. Použité výrobky odložte na príslušné miesto určené na nebezpečný odpad!

  • Objednal by som si ho ako darček, ako diskrétne je balenie?

Dbáme na to, aby naše balenie bolo úplne diskrétne, neuvádzame na ňom žiadnu značku, takže neexistuje dôvod, prečo by ste nemohli prekvapiť niekoho blízkeho jedným z našich produktov!

  • Aký druh záruky mám na objednané výrobky?

Vzhľadom na povahu našich výrobkov platí záruka len v určitých prípadoch:
- kvapalina rozliata počas prepravy, výrobok je nepoužiteľný
- výrobok funguje bez použitia
- výrobok sa nenabíja
- nefunguje ihneď po vybalení (ak ide o výrobok, ktorý sa nedá nabíjať)

PROBLÉM S CHUŤOU NIE JE CHYBOU, NEMÔŽEME POSKYTNÚŤ NÁHRADNÝ VÝROBOK Z DÔVODU ZLEJ CHUTI ALEBO NECHUTI.
Závadu môžete nahlásiť do 48 HODÍN od prijatia balíka zaslaním ID objednávky.

DÔLEŽITÉ: Po uplynutí 48 HODÍN nemôžeme prijať žiadne reklamácie ani sťažnosti na výrobky!
V prípade uznania reklamácie si môžete vybrať hodnotu chybného výrobku podľa našich aktuálnych skladových zásob! Aby bola reklamácia prijatá, musia byť splnené všetky vyššie uvedené kritériá.

OTÁZKY TÝKAJÚCE SA DOPRAVY, PLATBY

  • Chcem uskutočniť nákup, aké sú možné spôsoby platby?

V našom internetovom obchode ponúkame online platbu kreditnou kartou a pri objednávkach na dobierku môžete platiť aj v hotovosti alebo kreditnou kartou u kuriéra. Bezpečnosť vašich platieb kreditnou kartou zabezpečuje náš certifikát SSL a spoľahlivý systém Borgun/ Cardpay. Prevod alebo iné spôsoby platby nie sú v našom internetovom obchode momentálne k dispozícii!

  • Môžem mať nejaké ďalšie platobné povinnosti?

Objednávať môžete z ktorejkoľvek krajiny Európskej únie (okrem Fínska) a samozrejme, v rámci spoločného trhu nemáte žiadne ďalšie platobné povinnosti, pretože naše výrobky podliehajú pri vstupe do EÚ predbežnému clu.

  • Mám problém s objednávkou, ale zaplatil som vopred, čo mám robiť?

Ak zistíte, že ste zaplatili vopred, ale nedostali ste e-mail s potvrdením objednávky, neváhajte nás kontaktovať e-mailom (contact@mypodseurope.com) a my vás budeme okamžite kontaktovať!

  • Moja platba zlyhala, môžem sumu uhradiť dodatočne?

V prípade neúspešnej platby bude vaša objednávka automaticky zrušená naším systémom, takže nebudete môcť dodatočne uhradiť sumu vašej objednávky.  Ak sa suma z vášho účtu neodpočítala, zadajte novú objednávku!

  • Ako sa uskutočňuje dodávka?

Ak je vaša objednávka úspešná, spracujeme ju do 24 hodín a po doručení kuriérskej službe doprava bude trvať približne 2-5 pracovných dní. Čas doručenia sa môže líšiť od kuriéra ku kuriérovi! Prichádzajúcim objednávkam bude pridelená identifikačná značka balíka, ktorú môžete použiť na sledovanie svojich produktov na webovej stránke kuriéra!

  • Chcem vrátiť svoj balík, ako to môžem urobiť?

Ak potrebujete zásielku z akéhokoľvek dôvodu vrátiť, okamžite nás kontaktujte prostredníctvom e-mailu contact@mypodseurope.com!

DÔLEŽITÉ: Vrátenie tovaru je vždy na vlastné náklady!

 

RIEŠENIE VZNIKNUTÝCH PROBLÉMOV

  • Moja objednávka nedorazila, čo mám robiť?

Náš tím sa snaží všetky objednávky prichystať a zabaliť čo najskôr, ale môže dôjsť k oneskoreniu, preto vás prosíme o trpezlivosť! Ak však zaznamenáte oveľa iné oneskorenie ako zvyčajne, kontaktujte nás e-mailom (contact@mypodseurope.com).

  • Chcel by som zmeniť svoju dodaciu adresu, údaje o objednávke, na koho sa môžem obrátiť?

Objednávkam sa prideľuje sledovacie číslo takmer okamžite po ich prijatí, takže vami zadané informácie bohužiaľ nemôžeme zmeniť. Ak vám ešte nebolo zaslané sledovacie číslo, kontaktujte nás e-mailom (contact@mypodseurope.com) a my vám ho pridelíme! Na kontaktovanie zákazníckeho servisu kuriérskej spoločnosti môžete použiť svoje identifikačné číslo balíka a oni vám pomôžu zmeniť údaje!

  • V čase doručenia som nebol doma, čo môžem robiť?

Doručovanie produktov je mimo našej pôsobnosti, preto musíte vždy sami kontaktovať kuriérsku službu! Všetkým prijatým objednávkam bude pridelené sledovacie číslo, ktoré vám umožní sledovať stav vašej zásielky na webovej stránke kuriéra!

Ak sa doručenie nepodarí, kuriérska služba vašu zásielku niekoľko dní podrží, aby ste si mohli dohodnúť termín doručenia.

Ak sa doručenie aj napriek tomu nepodarí a kuriér vaše výrobky vráti, nebudeme ich môcť doručiť znova! Ak zaplatíte vopred, cenu výrobkov vám samozrejme vrátime, ale náklady na doručenie budete znášať vy. Ak máte akékoľvek ďalšie otázky, kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu na adrese contact@mypodseurope.com!

  • Dostal som chybný výrobok, ako ho môžem vymeniť?

Náš tím pre tento problém vygeneroval personalizované kódy kupónov, ktoré môžete použiť na výmenu/nákup požadovaného produktu zadarmo! Ak si všimnete chybný výrobok, máte 48 hodín od doručenia, aby ste nám to oznámili e-mailom s fotodokumentáciou alebo videozáznamom! Dokumentácia musí obsahovať: video s chybou výrobku a fotografie všetkých strán obalu výrobku.

DÔLEŽITÉ

Záruka sa poskytuje len vtedy, ak sú zaslané vyššie uvedené potrebné položky, ak to nie je možné, máme právo vašu reklamáciu zamietnuť, preto sa uistite, že sú priložené všetky potrebné dokumenty!

Nemôžeme zaručiť objednávky zadané počas hromadného nákupu, akonáhle sa naša hromadná zľava odpočíta z nákupného košíka, záruka neplatí! Prosíme všetkých, aby po doručení balíka vyskúšali všetky jednorazové výrobky!

  • Môj balík prišiel neúplný, koho mám kontaktovať?

Samozrejme, ak zistíte, že vaša objednávka prišla nekompletná, okamžite nás kontaktujte! Ak si to všimnete už v čase doručenia (napr. poškodený obal, otvorený), zásielku nepreberajte a problém nám nahláste, ak ste si poškodenie alebo chýbajúci výrobok (výrobky) všimli až po doručení, máte 24 hodín na to, aby ste nám to nahlásili spolu s doloženým obrazovým dokladom.

(Dokumentácia musí obsahovať: fotografie všetkých strán obalu/krabice, fotografie prijatých výrobkov)

Ak potvrdíme, že vaša zásielka skutočne dorazila nekompletná, automaticky vám bezplatne zašleme objednávku s výrobkami, ktoré neboli odoslané z našej viny!

 

INÉ OTÁZKY

  • Ako sa môžem čo najskôr dozvedieť o doplnení zásob?

Snažíme sa našich zákazníkov pravidelne informovať o nadchádzajúcich doplneniach, preto sa oplatí prihlásiť sa ku odberu noviniek (newslettera)! Sledujte nás na našich sociálnych sieťach, kde sme aktívni, a my vás budeme informovať o nových produktoch a výherných súťažiach!

  • Kde môžem sledovať svoju objednávku?

V prípade úspešnej objednávky bude vaša objednávka spracovaná do 24 hodín a vy budete informovaní e-mailom (po doručení dostanete e-mailom aj faktúru). Potvrdenie objednávky bude obsahovať sledovanie zásielky, ktoré vám umožní sledovať stav vašej objednávky!

  • Informácie o hromadnom nákupe!

Náš tím je otvorený akejkoľvek novej spolupráci bez akýchkoľvek očakávaní, preto myslíme aj na našich predajcov a veľkoodberateľov! Na našej stránke v záložke "Predajcovia" nájdete množstevné zľavy, ktoré náš systém automaticky pripíše po pridaní produktov do košíka! Množstevná zľava je k dispozícii pre každého, kto nakúpi nad minimálne množstvo objednávky.

Ak chcete nakúpiť nad maximálny limit, kontaktujte nás prostredníctvom emailovej adrese contact@mypodseurope.com.

  • Mám ďalšie otázky, na koho sa môžem obrátiť?

Náš zákaznícky servis je k dispozícii od pondelka do piatku od 8:00 do 17:00, môžete nás kontaktovať e-mailom (contact@mypodseurope.com). Pre uľahčenie našej práce uveďte do predmetu správy identifikačné číslo vašej objednávky a dôvod vašej správy. Naše platformy sociálnych médií sú reprezentatívne, vzhľadom na ich náročnú prehľadnosť na správy neodpovedáme, preto nás vo všetkých prípadoch kontaktujte e-mailom.

Logo

Vitajte v Mypods Europe!

Na zobrazenie tejto stránky musíte byť plnoletí.

Nie